Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Borodina E$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Khomenko Y. V. 
The Impact of Globalization on Corporate Culture and Communication [Електронний ресурс] / Y. V. Khomenko, I. A. Khomenko, E. S. Borodina // Економічний вісник Донбасу. - 2015. - № 4. - С. 136-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2015_4_25
Розглянуто основні особливості та наслідки глобалізації. Акценти зроблено на процесі європейської інтеграції, прогресі інформаційних технологій та технологій з обміну знаннями, а також на нових викликах з боку оточуючого середовища. У кожному окремому випадку визначено особливості цих явищ, характер їх впливу на корпоративну культуру і комунікації та можлива реакція на ці явища з боку корпорацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.092 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Hafiiak A. 
Application of genetic programming tools as a means of solving optimization problems [Електронний ресурс] / A. Hafiiak, E. Borodina, A. Diachenko-Bohun // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 6. - С. 58-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_6_13
Мета роботи -аналіз практичного застосування інструментарію генетичного програмування як засобу вирішення оптимізаційних задач і застосування генетичного програмування в різних сферах діяльності. Встановлено, що еволюція генетичного програмування безпосередньо пов'язана з розвитком генетичного алгоритму, також визначено, що із закінченням часу відбулося значне удосконалення генетичного програмування. З моменту появи застосування генетичного алгоритму з'явилося багато його модифікацій і програмних реалізацій. Це в свою чергу призвело до реалізації інструментарію генетичного алгоритму в програмних продуктах, а саме: спеціалізоване програмне забезпечення, додатки до математичних і аналітичним пакетам, фреймворки і бібліотеки. Розкрито значний вплив генетичного програмування в сферах: квантових обчислень, проектування електросхем і т.д. Розглянуто не тільки переваги, а й недоліки, також приділено увагу методам усунення недоліків за рахунок поліпшення методів оптимізації та застосування генетичного алгоритму. Здійснено аналіз основних напрямків практичного використання генетичного програмування і намічені завдання, які можна ефективно вирішувати за допомогою даного інструментарію. Визначено, що поліпшення методів оптимізації та розширення сфери використання генетичних алгоритмів, стимулює появу подібних програмних продуктів на ринку, дозволяє спростити структуру програмних засобів, спроектувати інтерфейс для роботи з комерційним конкретним колом користувачів, спростити мову команд, що надає можливість, використовувати засоби генетичного програмування широкому колу користувачів з різним рівнем професійної підготовки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.653 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Alyoshin S. 
Python programming features and new possibilities [Електронний ресурс] / S. Alyoshin, E. Borodina, A. Kikot, I. Zabran // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 4. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_4_20
Мета статті - необхідність продемонструвати рентабельність нових версій мови програмування Python, а також продемонструвати обсяги цієї мови разом з новим програмним забезпеченням. Представлено оглядовий характер, що дозволяє зрозуміти особливості та нові можливості мови Python. Встановлено, що для створення програм для різних цілей застосовують потужної інструмент програмування Python. Програми, написані на мові програмування Python працюють так само та незалежать від того, на якій операційній системі працює, а також в Python додані особливості, які роблять його широко застосовуваним. Рентабельність нових версій Python та обсяги цієї мови разом з новим забезпеченням надає детальний аналіз областей, де застосовується Python. Висновки: висновок полягає в тому, що у Python є деякі функції, які роблять його широко використовуваними. Наведені аргументи доводять, що програма, написана на Python, буде працювати однаково, незалежно від того, в якій операційній системі вона працює. Різниця виникає лише в рідкісних випадках, і їх легко передбачити через доступність докладної документації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.552 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Hafiiak A. 
Information technology as a component of improving the training quality future specialists in higher education institutions [Електронний ресурс] / A. Hafiiak, S. Yastreba, O. Nosach, E. Borodina // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 2. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_2_15
Досліджено проблему інформатизації вищої освіти, яка полягає в тому, що в результаті повинна бути досягнута глобальна раціоналізація інтелектуальної діяльності в освіті за рахунок використання штучного інтелекту (ШІ) з метою підвищення ефективності та якості підготовки фахівців до рівня інформаційної культури. Можливість використання систем ШІ у процесі навчання дозволяє мати уявлення про об'єкт пізнання, і допомагає засвоїти все різноманіття і складність зв'язків, характерних для реальних процесів, простежити динаміку цих зв'язків при зміні зовнішніх і внутрішніх факторів. Проаналізовано використання інформаційних технологій, як фактору підвищення якості підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти та актуальні проблеми професійної підготовки фахівців та шляхи їх вирішення. Досліджено види інноваційних методів навчання у вищому навчальному закладі та розглянуто роль інформаційно-соціальних технологій в освіті. Виявлено особливості програмних засобів навчального призначення та обгрунтовано напрямки використання інформаційних технологій у навчальному середовищі. Проаналізовано можливості сучасних інформаційних освітніх технологій та дослідити розвиток поняття педагогічної інновації як нововведенню в галузі педагогіки; визначити можливості застосування систем ШІ з метою реалізації диференційованого підходу до студентів з різним рівнем підготовки; визначити перспективні напрями в галузі застосування інформаційних технологій в процесі підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.626 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Borodina E. 
The information technology and mobile applications appliance for the future specialists preparation in higher education institutions [Електронний ресурс] / E. Borodina, A. Hafiiak, O. Shefer, S. Alyoshin // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 3. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_3_14
Проаналізовано та досліджено інформаційні технології і мобільний додаток для підготовки студентів ВНЗ. Проаналізовано актуальні проблеми підготовки студентів в умовах застосування мобільних пристроїв. Багатогранність застосування мобільних пристроїв в навчальному процесі дозволяє змінити традиційну форму подачі навчального матеріалу, застосовуючи при цьому інноваційні технології. Досліджено різні сервіси Google Apps, за допомогою яких можна одержати широкі можливості для інформаційної освіти. Застосовуючи освітні інформаційні технології можна відзначити, що навчання стає інтерактивним, підсилює інтенсивність навчального процесу. Таким чином, впровадження нових інформаційних технологій і мобільних додатків в освітній процес вносить абсолютно нові компоненти змісту освіти, необхідні для підготовки конкурентоспроможних фахівців.
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.962 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Hafiiak А. 
Modern information technologies as the basis of the educational informatization process [Електронний ресурс] / А. Hafiiak, S. Alyoshin, E. Borodina, A. Diachenko-Bohun // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 3. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_3_16
Проаналізовано і досліджено інноваційні методи навчання студентів за умов розвитку індустрії інформаційних технологій (ІТ). Проаналізовано актуальні проблеми професійної підготовки фахівців за умов розвитку інформаційного суспільства та досліджено шляхи їх вирішення. Проаналізовано роль ІТ в закладах вищої освіти. На даний час основними напрямками в навчальному процесі є використання автоматизованих систем і комплексів, експертних систем і систем підтримки рішень, освоєння ІТ з використання інформаційних технологій для моделювання різних об'єктів і процесів. Досліджено види інноваційних методів навчання з використанням сучасних технологій. На цьому етапі використовують потужні персональні комп'ютера, нові інформаційні та телекомунікаційні технології. Досліджено особливості технічних та програмних засобів навчального призначення. Одними із особливих засобів навчання є доступність, швидкість одержання знань у зручний час, можливість індивідуального темпу набуття знань. Обгрунтовано напрямки використання ІТ у навчальному середовищі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.984 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Hafiiak A. 
Formation of professional competence of future IT specialists in institutions of higher education [Електронний ресурс] / A. Hafiiak, O. Shefer, E. Borodina, S. Alyoshin // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 4. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_4_10
Розглянуто сучасні інформаційні технології, що є основою процесу інформатизації освіти. Досліджено процес підвищення якості підготовки фахівців у контексті розвитку системи загальної та професійної освіти. Проаналізовано визначення інформаційного освітнього середовища. Обгрунтовано, що онлайн-навчання є чинником підвищення рівня доступності освіти і має певні переваги перед традиційними формами одержання знань, забезпечуючи гнучкість через віддалений доступ до ресурсів. Проаналізовано сучасні європейські освітні ініціативи, інформатизація освіти передбачає розвиток інформаційно-освітнього середовища, істотну роль у створенні якого відіграє освітнє телебачення. Визначено, що сьогодні у сфері розвитку інформаційно-телекомунікаційного середовища розвиваються основні канали передачі даних, що належать як державним, так і недержавним структурам, що забезпечують швидкісний обмін великими потоками інформації між регіонами.Розглянуто сучасні інформаційні технології, що є основою процесу інформатизації освіти. Досліджено процес підвищення якості підготовки фахівців у контексті розвитку системи загальної та професійної освіти. Проаналізовано визначення інформаційного освітнього середовища. Обгрунтовано, що онлайн-навчання є чинником підвищення рівня доступності освіти і має певні переваги перед традиційними формами одержання знань, забезпечуючи гнучкість через віддалений доступ до ресурсів. Проаналізовано сучасні європейські освітні ініціативи, інформатизація освіти передбачає розвиток інформаційно-освітнього середовища, істотну роль у створенні якого відіграє освітнє телебачення. Визначено, що сьогодні у сфері розвитку інформаційно-телекомунікаційного середовища розвиваються основні канали передачі даних, що належать як державним, так і недержавним структурам, що забезпечують швидкісний обмін великими потоками інформації між регіонами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.429 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Alyoshin S. 
Neural network support for introscopy of internal structure and properties of the building constructions [Електронний ресурс] / S. Alyoshin, E. Borodina, O. Hаitan, O. Zyma // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 3. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2020_3_15
Інтроскопія - процес безконтактного, неруйнівного аналізу внутрішньої структури об'єкта або процесів у ньому за допомогою рентгенівського випромінювання, оптичних, акустичних, ультразвукових, сейсмічних, електромагнітних хвиль різного діапазону, принципів модуляції і кодування. В її реалізації задіяні методи отримання тіньових, томографічних, радіолокаційних та ін. зображень об'єкта дослідження, в яких міститься інформація про даний об'єкт. Аналіз зображення і прийняття рішення про структуру об'єкта або його стан здійснює експерт (оператор). Ефективність аналізу залежить від кваліфікації експерта і може істотно знижуватися за рахунок зростання числа помилок і часу аналізу. У реальних умовах класифікація стану об'єкта дослідження при значній кількості ознак, з їх нестабільним або малоінформативним ступенем отримання знань представляється нетривіальним завданням. На сьогоднішній день розроблені і впроваджені в практику технології розпізнавання зображень на основі штучного інтелекту, що дозволяють синтезувати нейромережеві класифікатори в системах технічного зору, інваріантних до фізичних особливостей ознакових просторів досліджуваних образів об'єктів. Для технології інтроскопії підготовлена нейромережева інформаційно-аналітична, програмна та інструментальна основа для вирішення завдання автоматизації візуалізації зображень і їх ідентифікації в просторі тіньових, томографічних, багаторакурсних інформативних ознак із застосуванням статистичних вирішальних правил. Розроблена технологія представлена у вигляді ансамблю нейромережевих моделей класифікаторів, реалізованих самостійними програмними додатками в основному коді існуючого пакету технічного аналізу, наприклад, нейроемулятора середовища StatSoft. Синтез моделей класифікаторів за вхідними даними образів на основі тіньових і томографічних растрових розгорток в стандартному пакеті нейроемулятора дозволяє вирішувати задачу при мінімальних витратах і необхідних показниках якості. Проведені дослідження ознакових просторів процесу інтроскопії, можливостей коректного застосування статистичних вирішальних правил, алгоритмів примусового навчання синтезованих нейромережних моделей в базисі існуючих пакетів технічного даних дозволяють підвищити продуктивність технічних засобів інтроскопії шляхом автоматизації процесу аналізу, зниження впливу суб'єктивних рішень, скорочення часу реакції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.424 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського